تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 19:57
163 بازدید
کد خبر : 208133

آمادگی۳۷۰ پایگاه استانی برای جمع آوری فطریه

آمادگی۳۷۰ پایگاه استانی برای جمع آوری فطریه

به گزارش ایلنا، محمدحسین ذوالفقاری با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌ آوری فطریه و زکات فطره با همکاری موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در میدان‌های شهر و مصلاها تشکیل شده است، افزود: ۲۴ ساعت بعد از جمع آوری فطریه، مبلغ به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، واریز می شود. وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان

 آمادگی370 پایگاه استانی برای جمع آوری فطریه

به گزارش ایلنا، محمدحسین ذوالفقاری با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌ آوری فطریه و زکات فطره با همکاری موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در میدان‌های شهر و مصلاها تشکیل شده است، افزود: ۲۴ ساعت بعد از جمع آوری فطریه، مبلغ به حساب نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند، واریز می شود.

وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *#۸۸۷۷* و نیز وارد کردن کد شهرستان، مراجعه به مراکز نیکوکاری، دفاتر سراسر کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر نسبت به پرداخت زکات فطره خود در پایان ماه بندگی و بخشندگی اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: جمع آوری فطریه و کفاره یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین مردم به منظور رفع احتیاجات مددجویان است.

ذوالفقاری بیان کرد: سال گذشته بیش از ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب زکات فطریه عام، سادات و کفاره غیر عمد جمع آوری شد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.