تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:20
156 بازدید
کد خبر : 208273

امدادرسانی به ۳۶۹ مصدوم جاده‌ای در خراسان رضوی

امدادرسانی به ۳۶۹ مصدوم جاده‌ای در خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، علی یزدانی در این خصوص گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هفت هزار و ۵۹ تماس با اورژانس ١١۵ مشهد صورت گرفت که منجر به ۲ هزار و ۲۸۰ مأموریت شد. وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۹۴ مورد در محل حادثه درمان و یک هزار و

امدادرسانی به ۳۶۹ مصدوم جاده‌ای در خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، علی یزدانی در این خصوص گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هفت هزار و ۵۹ تماس با اورژانس ١١۵ مشهد صورت گرفت که منجر به ۲ هزار و ۲۸۰ مأموریت شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۹۴ مورد در محل حادثه درمان و یک هزار و ۱۷۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند، افزود: آمار ماموریت های تاسوعا و عاشورای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۳۰۳ مصدوم از این تعداد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که ۱۸ مصدوم در محل حادثه درمان و ۲۸۵ مصدوم دیگر به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل شدند.

این مسئول بیان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتور آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد امداد هوایی در امداد رسانی و استقرار این مراسم با آماده باش کلیه پایگاه‌های اورژانس حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.