تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 1:59
155 بازدید
کد خبر : 208257

انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری، اقتدار آفرین است

انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری، اقتدار آفرین است

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابولفضل رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات جلوه مردم سالاری در کشور است، افزود: مردم‌سالاری از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه

انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری، اقتدار آفرین است

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابولفضل رفیعی در جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات جلوه مردم سالاری در کشور است، افزود: مردم‌سالاری از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی مظهر و ثمره این مردم سالاری است ضمن اینکه انتخابات مختلف نیز منجر به تقویت جنبه مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی شده است‌.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، ادامه داد: لذا دشمن تلاش می‌کند ارکان مختلف برآمده از انتخابات از جمله مجلس را ناکارآمد نشان دهد تا از این طریق بر حضور مردم در صحنه تأثیر منفی داشته باشد، از این رو تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی، گفت: با توجه به جایگاه رفیع و مهم مجلس، برای برگزاری انتخابات آن به بهترین شکل باید تمام تلاش‌های لازم را داشته باشیم.

رفیعی، یادآورشد: میزان مشارکت در انتخابات شهرستان‌های مختلف استان زنجان در دوره‌های گذشته وضعیت خوبی داشته و بالاتر از میانگین کشوری بوده که نشان از تعهد و مسئولیت پذیری مردم استان دارد. لیکن وظیفه مدیران است که با خدمت به این مردم و نیز اطلاع رسانی مناسب خدمات، امید را در دلها حفظ و تقویت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، در بخشی از سخنان خود به لزوم همکاری و  هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان در تامین زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی برای اجرای مطلوب انتخابات تاکید کرد و گفت: زمان باقی مانده تا موعد انتخابات، فرصت مناسبی برای تامین این زیرساخت‌ها و رفع نارسایی‌ها و کمبودها است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.