تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 19:22
144 بازدید
کد خبر : 208301

تلاش هشت ساعته امدادگران شهرستان بروجن برای نجات گردشگران

تلاش هشت ساعته امدادگران شهرستان بروجن برای نجات گردشگران

مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تلاش ۸ ساعته تیم‌های امداد و نجات کوهستان بروجن در ارتفاعات سبز کوه تنگ زندان برای نجات جان گردشگران گرفتار شده همچنان ادامه دارد. وی افزود: با اطلاع مرکز eoc به شعبه بروجن، سریعاً تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستان کلار و پایگاه گدارکبک

تلاش هشت ساعته امدادگران شهرستان بروجن برای نجات گردشگران

مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تلاش ۸ ساعته تیم‌های امداد و نجات کوهستان بروجن در ارتفاعات سبز کوه تنگ زندان برای نجات جان گردشگران گرفتار شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با اطلاع مرکز eoc به شعبه بروجن، سریعاً تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستان کلار و پایگاه گدارکبک به محل حادثه اعزام شدند که پس از ارزیابی صحنه؛ برای یک مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و تحویل اورژانس حاضر در محل حادثه شد و مصدوم دیگر رضایت به عدم انتقال داد.

مثنوی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و همچنین تاریکی شب ۲ تیم امداد کوهستان شامل ۷ نفر نجاتگر کادر و داوطلب با استفاده از یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

وی در پایان بیان کرد: کسانی که قصد صعود به نقاط مرتفع را دارند باید از سلامت جسمی خود اطمینان کامل حاصل کنند و حتماً نسبت به منطقه آگاهی کامل داشته باشند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.