تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 10:55
209 بازدید
کد خبر : 208369

خدمات جوانسازی و لیفت در کلینیک زیبایی آوان

خدمات جوانسازی و لیفت در کلینیک زیبایی آوان

  کلینیک زیبایی آوان با دراختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به

 

کلینیک زیبایی آوان با دراختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

 

آراف فرکشنال نیدلینگ

یکی از اقدامات خوب و موثر برای از بین بردن لک های تیره پوست انجام آراف فرکشنال نیدلینگ می باشد. این دستگاه رادیوفرکانس سوزنی است که همزمان امواج رادیو فرکانسی و  سوزن های ظریف وارد پوست می شوند و موجب تحریک کلاژن و افزایش تولید آن می شود. از روش های کم تهاجمی است و از مزیت های آن سرعت بالای دستگاه  و عملکرد آن است.

کاربردهای آراف فرکشنال نیدلینگ

درمان استریا

درمان سلولیت 

درمان لک های پوستی 

از بین بردن چین و چروک های پوست 

بهبود منافذ باز پوست 

کنترل چربی پوست

لیفت پوست 

جوانسازی پوست 

تعداد جلسات مورد نیاز

تعداد جلسات بستگی به شرایط پوستی و نوع مشکلات پوست دارد اما معمولاً بین ۶ تا ۸ جلسه  ماهی یک بار باید انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 

CO2 فرکشنال 

یکی از روش های درمانی غیر جراحی برای درمان انواع مشکلات پوستی، لیزر CO2 فرکشنال است. این لیزر یک فناوری پیشرفته در حوزه ی لیزرهای زیبایی و پزشکی محسوب می شود. در آن از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود که با تولید نور متمرکز با قدرت بالا به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و شیارهایی در آن ایجاد می کند که پوست این شیارها را با تولید سلول های جدید احیا و بازسازی می کند، گرمای حاصل از آن نیز موجب تحریک کلاژن می شود.

کاربردهای CO2 فرکشنال

لیفت پوست 

درمان هایپرپیگمنتیشن

درمان جای اسکار زخم و جوش 

از بین بردن چین و چروک ها

درمان زگیل ها یا کراتوزها

درمان ضایعات خوش خیم پوستی

رینوفیما (گوشتی شدن و بزرگ شدن بینی در اثر بیماری روزاسه)

درمان ضایعات عروقی پوست که به دلیل گشاد شدن مویرگ ها ایجاد می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز 

این روش هم مانند آراف فرکشنال، میزان جلسات بستگی به نوع پوست و مشکلات آن دارد اما معمولاً بین ۴ تا ۶ جلسه باید انجام شود.

هایفوتراپی 

هایفوتراپی یعنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا، این روش از روش های غیر تهاجمی و بدون عوارض است که موجب لیفت شدن پوست و بهبود حالت ارتجاعی آن می شود. در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند استفاده می شود که همان امواجی است که در سونوگرافی استفاده می شود با این تفاوت که در هایفو امواج به شکل متمرکز به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و باعث تحریک کلاژن و جوانسازی پوست می شود. این روش در سال ۲۰۰۹ تاییدیه FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) را برای لیفت ابرو گرفته است و در سال ۲۰۱۴ موفق به اخذ FDA برای از بین بردن چین و چروک های صورت، گردن و بالای سینه شده است. از مزایای این روش بدون دوران نقاهت بودن، بدون درد و خونریزی و ماندگاری بالای آن می باشد. این روش معمولاً سالی یک یا ۲ بار با نظر پزشک انجام می شود.

مراحل انجام کار

ابتدا ژل مخصوص روی پوست مالیده می شود (همان ژلی که در سونوگرافی استفاده می شود) سپس دستگاه تنظیم شده و روی پوست قرار می گیرد و امواج فراصوت با پالس های کوتاه به نواحی هدف فرستاده می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.