تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 2:16
93 بازدید
کد خبر : 208124

محموله پنج میلیاردی قاچاق با کمک پلیس قزوین کشف شد

محموله پنج میلیاردی قاچاق با کمک پلیس قزوین کشف شد

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از انتقال محموله قاچاق از استان‌های غربی به مرکز کشور مطلع شدند. فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در ادامه تحقیقات انجام شده ماموران مشخص شد، قاچاقچیان اقلام قاچاق را در یک دستگاه پژو ۴۰۵ جاساز کرده و و

محموله پنج میلیاردی قاچاق با کمک پلیس قزوین کشف شد

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از انتقال محموله قاچاق از استان‌های غربی به مرکز کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در ادامه تحقیقات انجام شده ماموران مشخص شد، قاچاقچیان اقلام قاچاق را در یک دستگاه پژو ۴۰۵ جاساز کرده و و از محور فرعی تکاب -بیجار به سمت استان‌های مرکزی در حال حرکت هستند، که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با پلیس آگاهی شهرستان بیجار تیم‌های عملیاتی از ماموران به این محور اعزام و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

وی بیان کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد ۱۵۰ دستگاه ضبط و پخش و بیش از ۱۵ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی که در خودرو جاساز شده بود، کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.