تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 12:54
197 بازدید
کد خبر : 208324

وزن و ضخامت Oppo Find N3 در عکس‌های زنده اندازه‌گیری می‌شود

وزن و ضخامت Oppo Find N3 در عکس‌های زنده اندازه‌گیری می‌شود

به گزارش نیوز سایت و به نقل از گسمارنا  Oppo Find N3 بزرگتر از Find N2 خواهد بود – طبق شایعات صفحه نمایش کاور آن ۶.۳۱ اینچ (۱۱۱۶ x 2484 پیکسل) و صفحه نمایش اصلی ۷.۸۲ اینچ (۲۴۴۰ x 2268 پیکسل) در مقایسه با ۵.۵۴ اینچ (۱۰۸۰ x) خواهد بود. ۲,۱۲۰ پیکسل) و ۷.۱ اینچ

Measuring the Oppo Find N3 weight and thickness

به گزارش نیوز سایت و به نقل از گسمارنا  Oppo Find N3 بزرگتر از Find N2 خواهد بود – طبق شایعات صفحه نمایش کاور آن ۶.۳۱ اینچ (۱۱۱۶ x 2484 پیکسل) و صفحه نمایش اصلی ۷.۸۲ اینچ (۲۴۴۰ x 2268 پیکسل) در مقایسه با ۵.۵۴ اینچ (۱۰۸۰ x) خواهد بود. ۲,۱۲۰ پیکسل) و ۷.۱ اینچ (۱,۹۲۰ x 1,792 پیکسل) در Find N2. با این حال، این با نسبت های مختلف است، بنابراین ما نمودارهای زیر را برای نشان دادن اندازه های نسبی ایجاد کرده ایم. این بدان معنی است که N3 نیز سنگین تر خواهد شد و ما اکنون می دانیم که چقدر.

مدیر عامل Weibo تصویری از پرچمدار تاشو در مقیاس دیجیتالی منتشر کرد که ۲۴۴.۸ گرم است. این از ۲۳۳ گرم (یا ۲۳۷ گرم، بسته به رنگی که انتخاب می کنید) افزایش یافته است. توجه داشته باشید که تصاویر ارسال شده شامل یک Huawei Mate X3 در همان ترازو با ۲۴۸.۹ گرم نمایشگر است (به طور رسمی X3 239 یا ۲۴۱ گرم است).

به هر حال، مدیر عامل شرکت کالیپرهای دستی نیز داشت، بنابراین ما اکنون ضخامت Find N3 را می دانیم – در صورت بسته شدن، ۱۲.۴۴ میلی متر باریک تر خواهد بود (در مقایسه با ۱۴.۶ میلی متر برای تاشو افقی قبلی Oppo).

راه اندازی جهانی Oppo Find N3 برای ۳ اکتبر برنامه ریزی شده است. Find N3 Flip قبلاً در چین رونمایی شده است و امروز اولین عرضه بین المللی خود را انجام می دهد.

در حالی که هنوز هیچ جزئیاتی به طور رسمی تایید نشده است، انتظار می رود گوشی دارای دوربین های پرچمدار (۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۴۸ مگاپیکسل فوق عریض و پریسکوپ ۳۲ مگاپیکسلی)، نمایشگر بزرگتر و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد. گوشی بزرگتر دارای باتری بزرگتر ۴۸۰۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت در Find N2) با شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و همچنین شارژ بی سیم (برای اولین بار در این سری، نرخ شارژ در حال حاضر مشخص نیست). به هر حال، OnePlus Open (اولین دستگاه تاشو این شرکت) از همان سخت افزار استفاده می کند و باید به طور گسترده تر از خود Find N3 در دسترس باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.