تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 20:00
161 بازدید
کد خبر : 208295

کاهش ۷۴ درصدی پرونده‌‌های قدیمی در دادگاه عمومی بخش بشاریات

کاهش ۷۴ درصدی پرونده‌‌های قدیمی در دادگاه عمومی بخش بشاریات

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رضا محمدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و ۱۱۰ پرونده وارد حوزه قضایی بشاریات شده که تعداد یک‌هزار و ۲۰۲ پرونده به صدور رای منتهی شده است. رئیس حوزه قضایی بشاریات ادامه داد: عملکرد مثبت ۹۲ در این

کاهش 74 درصدی پرونده‌‌های قدیمی در دادگاه عمومی بخش بشاریات

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رضا محمدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و ۱۱۰ پرونده وارد حوزه قضایی بشاریات شده که تعداد یک‌هزار و ۲۰۲ پرونده به صدور رای منتهی شده است.

رئیس حوزه قضایی بشاریات ادامه داد: عملکرد مثبت ۹۲ در این حوزه در کمتر از ۵ ماه محقق شده و بیش از ۲۳ درصد از پرونده‌ها نیز در دادگاه به صلح و سازش ختم شده که بی سابقه است.

وی عنوان کرد: کاهش اطاله دادرسی و سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها به خصوص پرونده‌های مسن و معوق و توسعه فرهنگ صلح و سازش از اهداف اصلی این دادگاه در بخش بشاریات است که این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

محمدی خاطر نشان کرد: باوجود افزایش ورودی پرونده‌ها به دادگاه عمومی بخش بشاریات، پرونده‌های مسن و معوق این حوزه از ابتدای سال  تا کنون ۶۷ مورد بوده که باتلاش همکاران با کاهش ۷۴ درصدی در حال حاضر به ۹ مورد رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.