تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:33
196 بازدید
کد خبر : 208351

سامسونگ از اولین مانیتور گیمینگ OLED تخت (۳۲ و ۲۷ اینچی) به اضافه مانیتور خمیده ۴۹ اینچی خود رونمایی کرد.

سامسونگ از اولین مانیتور گیمینگ OLED تخت (۳۲ و ۲۷ اینچی) به اضافه مانیتور خمیده ۴۹ اینچی خود رونمایی کرد.

به گزارش نیوز سایت و به نقل از گسمارنا نمایشگاه CES 2024 روز سه شنبه هفته آینده آغاز می شود و سامسونگ مانیتورهای OLED جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارد (البته در میان سایر گجت ها). مدل‌های جدید شامل Odyssey OLED G9 خمیده فوق‌العاده عریض و برای اولین بار در خط تولید،

Samsung Odyssey OLED G9 (G95SD)

به گزارش نیوز سایت و به نقل از گسمارنا نمایشگاه CES 2024 روز سه شنبه هفته آینده آغاز می شود و سامسونگ مانیتورهای OLED جدید خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارد (البته در میان سایر گجت ها). مدل‌های جدید شامل Odyssey OLED G9 خمیده فوق‌العاده عریض و برای اولین بار در خط تولید، مانیتورهای تخت OLED با نام‌های G8 و G6 هستند.

با شروع بزرگ، سامسونگ Odyssey OLED G9 (G95SD) اندازه ۴۹ اینچی دارد. وضوح تصویر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۳۲:۹ دارد، بنابراین مانند دو نمایشگر ۱۶:۹ در کنار هم (و بدون حاشیه در وسط) است.

Odyssey OLED G8 (G80SD) یک مانیتور OLED 32 اینچی ۴K است – با یک صفحه تخت، که برای کسانی که صفحه نمایش های خمیده را دوست ندارند، چه روی گوشی یا روی میزشان، عالی است. این یکی از نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹ برخوردار است و وضوح ۳۸۴۰ x 2160 پیکسل دارد.

G9 و G8 دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی ثانیه (خاکستری تا خاکستری) هستند. آنها همچنین تلویزیون‌های هوشمند (با تایزن) هستند و از Samsung Gaming Hub پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید از خدمات پخش بازی بدون رایانه یا کنسول استفاده کنید.

آنها همچنین هاب SmartThings سامسونگ هستند و می توانند دستگاه های خانه هوشمند شما را با استفاده از پروتکل های Matter و Home Connectivity Alliance کنترل کنند. این دو همچنین از ویژگی جدید Multi Control پشتیبانی می کنند که به شما امکان می دهد متن و تصاویر را به راحتی بین دستگاه های سامسونگ متصل به مانیتور کپی و جای گذاری کنید.

Samsung Odyssey OLED G6 (G60SD) یک مانیتور OLED تخت ۲۷ اینچی با وضوح QHD این بار (۲۵۶۰ x 1440، ۱۶:۹) است. این یکی با نرخ تازه سازی ۳۶۰ هرتز بالاتر اجرا می شود (اما همان زمان پاسخگویی GTG 0.03 میلی ثانیه است).

آنها همچنین دارای اتصال غنی با دو پورت HDMI 2.1 و هاب USB داخلی هستند. یک ورودی DisplayPort 1.4 وجود دارد، بنابراین می توانید یک لپ تاپ سازگار (و حتی تلفن یا تبلت) را با یک کابل USB-C برای برق، ویدئو و داده وصل کنید.

مانیتورهای OLED Odyssey دارای پایه های قابل تنظیم ارتفاع با نقاط کنترل شیب، چرخشی و چرخشی هستند. آنها همچنین دارای Core Lightning + هستند، یعنی نور RGB در پشت مانیتور که محیط را فراهم می کند.

سامسونگ Odyssey G9، G8 و G6 هفته آینده در نمایشگاه CES معرفی خواهند شد و این شرکت باید جزئیات (تاریخ و قیمت) عرضه سه گانه را نیز فاش کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.