چک لیست کامل سئو
با افزایش ترافیک ارگانیک برندهای متعدد، اینها برخی از بهترین استراتژی ها و تکنیک هایی هستند که نقشه راه را در اختیار ما قرار می دهند. این برای فروشگاه های تجارت الکترونیک، سایت های Shopify، مشاغل محلی و سایت های وابسته در میان دیگران کار می کند. این چک لیست کامل سئو تمامی جنبه
با افزایش ترافیک ارگانیک برندهای متعدد، اینها برخی از بهترین استراتژی ها و تکنیک هایی هستند که نقشه راه را در اختیار ما قرار می دهند. این برای فروشگاه های تجارت الکترونیک، سایت های Shopify، مشاغل محلی و سایت های وابسته در میان دیگران کار می کند.
این چک لیست کامل سئو تمامی جنبه های سئو را پوشش می دهد: سئوی فنی، سئوی درون صفحه و تحقیق در مورد کلمات کلیدی.
در مورد بهترین شیوه های متا تگ ها و بهترین روش برای اطمینان از بهترین ساختار سایت برای کمک به تلاش های بهینه سازی خود بیاموزید. در واقع، این کامل ترین چک لیست سئو در اینترنت است.
چک لیست مبانی سئو
ابتدا، بیایید به اصول سئو بپردازیم. اینجا جایی است که با ابزارها و افزونه هایی که برای رتبه بندی در موتورهای جستجو نیاز دارید آشنا می شوید.
۱. کنسول جستجوی گوگل را راه اندازی کنید
کنسول جستجو برای کمک به شما در ردیابی عملکرد سایت خود در جستجوی گوگل طراحی شده است.
به همین دلیل مملو از ویژگی های مفید است، مانند:
- ببینید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را برای شما به ارمغان می آورند
- نقشه سایت خود را ارسال کنید
- رفع خطاهای وب سایت
- نمرات تجربه صفحه خود را ببینید
- خیلی بیشتر
به طور خلاصه: اگر در مورد سئو جدی هستید، راه اندازی کنسول جستجوی گوگل اولین قدم کلیدی است.
۲. ابزار وب مستر بینگ را نصب کنید
سپس، ابزارهای وب مستر بینگ را راه اندازی کنید.
آیا بینگ به اندازه گوگل محبوب است؟ خیر. اما بینگ تقریباً ۱ میلیارد بازدیدکننده در ماه دارد. بنابراین ارزش بهینه سازی را دارد.
به علاوه، Bing Webmaster Tools دارای برخی ویژگیهای بسیار خوب است، مانند یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی داخلی.
۳. Google Analytics را راه اندازی کنید
گوگل آنالیتیکس بهترین راه برای مشاهده اینکه مردم چگونه سایت شما را پیدا می کنند (و چگونه استفاده می کنند) است.
بسیاری از ویژگی های مفید آن عبارتند از:
- ببینید چقدر ترافیک از Google دریافت می کنید
- صفحاتی را در سایت خود پیدا کنید که بیشترین ترافیک را برای شما به ارمغان می آورند
- ببینید آیا ترافیک شما در حال افزایش است (و چقدر)
- سایت ها و موتورهای جستجوی دیگری که برای شما ترافیک ارسال می کنند را شناسایی کنید
- میانگین نرخ پرش، بازدید از صفحه و زمان حضور در سایت شما
نکته حرفه ای: Google Analytics را با کنسول جستجوی Google متصل کنید. وقتی این کار را انجام دادید، اطلاعات مفید سئو را از داخل حساب Google Analytics خود خواهید دید.
۴. Yoast SEO را نصب کنید (فقط کاربران وردپرس)
Yoast محبوب ترین افزونه SEO در جهان است.
و دلیل خوبی دارد.
Yoast بهینه سازی سایت وردپرس خود را برای موتورهای جستجو بسیار آسان می کند.
همچنین در موارد فنی سئو مانند robots.txt و نقشه سایت به شما کمک می کند. توصیه شده.
چک لیست تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس سئو است. و در این چک لیست به شما نشان خواهم داد که چگونه به سرعت کلمات کلیدی را که مشتریان شما جستجو می کنند پیدا کنید.
۱. کلمات کلیدی Long Tail را با “Google Suggest” کشف کنید
این یکی از بهترین راه ها برای کشف کلمات کلیدی دم بلند است.
در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:
ابتدا یک کلمه کلیدی را در گوگل تایپ کنید.
اما دکمه enter… یا «جستجوی Google» را فشار ندهید. در عوض، کلمات کلیدی را که گوگل به شما نشان می دهد بررسی کنید:
(اینها به عنوان کلمات کلیدی “پیشنهاد گوگل” شناخته می شوند.)
از آنجایی که این کلمات کلیدی مستقیماً از گوگل می آیند، می دانید که مردم در جستجوی آنها هستند.
این بدان معنی است که آنها کلمات کلیدی خوبی برای بهینه سازی سایت شما می سازند.
نکته حرفه ای: Keywordtool.io را بررسی کنید. این ابزار کلمات کلیدی Google Suggest را حذف میکند، که مقیاس این فرآیند را بسیار آسانتر میکند.
۲. کلمات کلیدی جامد را در برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل بیابید
Google Keyword Planner ابزار رسمی تحقیق کلمات کلیدی گوگل است.
از نظر فنی برای تبلیغات گوگل طراحی شده است. با این حال، هنوز هم برای تحقیقات کلمات کلیدی SEO بسیار مفید است.
پس از همه، داده ها مستقیماً از Google می آیند. بنابراین می دانید که فوق العاده دقیق است.
۳. روی Into Online Communities ضربه بزنید
Reddit، Quora، انجمنها و سایر انجمنهای آنلاین مکانهای عالی برای یافتن کلمات کلیدی هستند.
و من یک ویدیو ایجاد کردم که به شما نشان می دهد چگونه کلمات کلیدی استفاده نشده را در این جوامع (گام به گام) پیدا کنید.
۴. کلمات کلیدی کم رقابت را با KWFinder شناسایی کنید
KWFinder یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی freemium است.
چیزی که KWFinder را منحصر به فرد می کند این است که تعداد زیادی داده در مورد هر کلمه کلیدی در اختیار شما قرار می دهد.
همانطور که می بینید، وقتی یک کلمه کلیدی را در KWFinder تایپ می کنید، اطلاعاتی در مورد زیر دریافت می کنید:
- حجم جستجو
- دشواری کلمه کلیدی
- CPC
- روندها
- بازدیدهای تخمینی
به این ترتیب، می توانید کلمات کلیدی کم رقابتی را انتخاب کنید که رتبه بندی آنها آسان باشد.
۵. “کلید واژه های سوال” را با پاسخ به عموم پیدا کنید
کلمات کلیدی سوال برای پست ها و مقالات وبلاگ عالی هستند.
(به عنوان مثال: “چگونه قهوه سرد دم می کنی؟”)
و با Answer The Public به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.
این ابزار رایگان به شما سوالاتی را نشان می دهد که مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند.
به این ترتیب می توانید با مطالب خود به این سوالات پاسخ دهید.
چک لیست سئو روی صفحه
اکنون زمان آن رسیده است که محتوای خود را با استفاده از تعداد انگشت شماری از تکنیک های تست شده سئو در صفحه بهینه کنید.
۱. کلمه کلیدی خود را در URL خود وارد کنید
URL شما به گوگل کمک می کند تا بفهمد صفحه شما چیست. به علاوه، یک URL غنی از کلمه کلیدی می تواند CTR ارگانیک شما را بهبود بخشد.
به همین دلیل است که می خواهید کلمه کلیدی خود را در URL خود وارد کنید.
به عنوان مثال، کلمه کلیدی هدف من برای این صفحه “چک لیست سئو” است.
بنابراین من URL را ساختم: backlinko.com/seo-checklist.
ساده.
۲. از URL های کوتاه استفاده کنید
URL های خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
چرا؟
تجزیه و تحلیل اخیر ۱۱.۸ میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان داد که URL های کوتاه بهترین رتبه را در گوگل دارند.
۳. کلمه کلیدی خود را در برچسب عنوان خود بارگذاری کنید
بر کسی پوشیده نیست که باید از کلمه کلیدی خود در تگ عنوان خود استفاده کنید.
اما بسیاری از مردم نمی دانند که WHERE کلمه کلیدی خود را قرار می دهید مهم است.
به طور خاص، میخواهید هر زمان که ممکن است کلمه کلیدی خود را در جلوی برچسب عنوان خود قرار دهید.
۴. تعدیل کننده های برچسب عنوان را تعبیه کنید
اصلاحکنندههای برچسب عنوان، کلمات و عباراتی هستند که باید به برچسب عنوان خود اضافه کنید.
وقتی این کار را انجام می دهید، صفحه شما می تواند برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی طولانی مختلف رتبه بندی کند.
۵. از کلمه کلیدی خود یک بار در ۱۵۰ کلمه اول استفاده کنید
گوگل به ۱۰۰ تا ۱۵۰ کلمه اول صفحه شما اهمیت بیشتری می دهد.
پس حتما یک بار در اینجا از کلمه کلیدی خود استفاده کنید.
۶. از کلمه کلیدی خود در تگ های H1، H2 یا H3 استفاده کنید
مطمئن شوید که کلمه کلیدی خود را در تگ های H1، H2 یا H3 قرار دهید.
خوب، آن زیر سربرگ در یک تگ H2 پیچیده شده است. و گنجاندن “چک لیست سئو” در H2 می تواند به من کمک کند تا برای آن کلمه کلیدی رتبه بالاتری داشته باشم.
که گفت:
این نکته تاثیر زیادی در رتبه بندی گوگل شما ایجاد نمی کند.
۷. تصاویر را بهینه کنید
تصاویری که استفاده می کنید چیزهای زیادی در مورد محتوای شما می گویند.
متأسفانه، گوگل هنوز نمیتواند تصاویر را مانند یک انسان ببیند.
بنابراین برای کمک به درک تصاویر شما، میخواهید تگها و نام فایلهای جایگزین تصویر خود را بهینه کنید.
(به عنوان یک امتیاز: تصاویر بهینه شده همچنین به شما در رتبه بندی در جستجوی تصویر کمک می کنند.)
به این صورت است:
ابتدا، هنگامی که تصویر را ذخیره می کنید، از نام فایلی استفاده کنید که به طور خلاصه توضیح دهد که آن تصویر چیست.
به عنوان مثال، فرض کنید شما با آیفون خود از یک املت اسفناج عکس گرفته اید.
خوب، شما می خواهید آن تصویر را چیزی شبیه به این نام بگذارید:
spinach_omelette.png
۸. از کلمات کلیدی مترادف و LSI استفاده کنید
در گذشته، منطقی بود که صفحه خود را “چیزهای کلیدواژه” کنید.
دیگر نه.
امروزه گوگل هوشمند است.
بنابراین به جای استفاده از یک کلمه کلیدی ۱۰۰۰ بار، از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.
به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید برای «چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم» رتبه بندی کنید.
خوب، شما می خواهید دقیقاً آن کلمه کلیدی را چند بار در صفحه خود ذکر کنید … و مترادف هایی مانند:
- چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم
- راه اندازی وبلاگ
- چگونه یک وبلاگ ایجاد کنیم
- نحوه راه اندازی وبلاگ در وردپرس
۹. از لینک های خارجی استفاده کنید
مطمئن شوید که خرید رپورتاژ آگهی بصرفه است؟ و به ۵-۸ سایت معتبر پیوند داده شده است.
به عنوان مثال، در این لیست از تکنیک های سئو، من به وب سایت های قابل اعتمادی مانند Wikipedia و Google.com پیوند می دهم.
و این پیوندها به گوگل نشان می دهد که محتوای من به خوبی ارجاع و قابل اعتماد است.
۱۰. از لینک های داخلی استفاده کنید
این بسیار ساده است:
هر زمان که محتوای جدیدی منتشر می کنید، به ۲ تا ۵ صفحه دیگر در سایت خود پیوند دهید.
نکته حرفه ای: از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی در پیوندهای داخلی خود استفاده کنید.
چک لیست فنی سئو
سئوی فنی می تواند رتبه شما را بالا ببرد یا شکست دهد. خوشبختانه، رفع مشکلات فنی سئو کار چندان سختی نیست… به خصوص اگر موارد موجود در این چک لیست را دنبال کنید.
۱. خطاهای Crawl را شناسایی کنید
“خطای خزیدن” به این معنی است که گوگل برای مشاهده یک صفحه در سایت شما مشکل دارد.
و اگر آنها نتوانند صفحه شما را ببینند، برای هیچ چیز رتبه ای نخواهد داشت.
اگر متوجه شدید که گوگل برای دسترسی به یکی از صفحات وب مهم شما مشکل دارد (به عنوان مثال robots.txt عنکبوت های موتور جستجو را مسدود می کند)، باید آن را در اسرع وقت برطرف کنید.
۲. ببینید گوگل چگونه صفحه شما را مشاهده می کند
گاهی اوقات کاربران می توانند همه چیز را در صفحه شما ببینند…
… اما گوگل نمی تواند.
از نو:
اگر گوگل نتواند به طور کامل به صفحه شما دسترسی پیدا کند، رتبه بندی نمی شود.
به همین دلیل است که توصیه می کنم از ویژگی «Inspect URL» کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید.
فقط یک صفحه از سایت خود را در بالای GSC وارد کنید.
۳. مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل مناسب است
گوگل به طور رسمی در «شاخص اول موبایل» قرار دارد.
یعنی:
اگر سایت شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، رتبه خوبی نخواهد داشت.
خوشبختانه، شما می توانید به راحتی با تست موبایل دوستی گوگل، سازگاری سایت خود را با موبایل ببینید.
فقط کافی است صفحه ای از سایت خود را وارد کنید … و یک پاسخ واضح “بله یا نه” دریافت کنید.
۴. لینک های شکسته را رفع کنید
لینک های شکسته واقعاً می توانند به سئوی شما آسیب بزنند.
بنابراین مطمئناً می خواهید پیوندهای خراب را پیدا کنید … و آنها را تعمیر کنید.
ساده ترین راه برای انجام این کار؟ DrLinkCheck.com.
۵. سایت خود را با HTTPS ایمن کنید
HTTPS یک سیگنال رتبه بندی تایید شده گوگل است.
بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، زمان آن رسیده که سایت خود را به HTTPS منتقل کنید.
(یا اگر به تازگی یک سایت جدید راه اندازی کرده اید، آن را با HTTPS در روز اول راه اندازی کنید.)
در اینجا راهنمایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سایت خود را به HTTPS انتقال دهید بدون اینکه به سئوی شما آسیب برساند.
۶. سرعت بارگذاری سایت خود را بررسی کنید
آیا سایت شما خیلی سریع لود می شود؟
در غیر این صورت، سایت شما نیز رتبه ای نخواهد داشت.
به همین دلیل است که می خواهید به PageSpeed Insights بروید.
چک لیست محتوا
نمی توان انکار کرد: اگر می خواهید در گوگل رتبه بندی کنید، باید محتوای عالی منتشر کنید. به همین دلیل است که محتوا اکنون بخش بزرگی از هر استراتژی سئوی مدرن است. و در این بخش مراحل دقیق ایجاد نوع محتوایی را که در سال ۲۰۲۳ (و بعد از آن) رتبه بندی می شود را به شما نشان خواهم داد.
۱. با استفاده از “تکنیک آسمان خراش” محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید
تکنیک آسمان خراش فرمولی قدرتمند برای انتشار محتوای شگفت انگیز است.
در اینجا روند ۳ مرحله ای وجود دارد:
- ابتدا یک قطعه از محتوای محبوب در صنعت خود را شناسایی کنید
- بعد، چیزی حتی بهتر ایجاد کنید
- در نهایت، آن محتوا را تبلیغ کنید
بدیهی است که من در اینجا فرصتی برای توضیح بیشتر در مورد این مراحل ندارم.
۲. برای به حداکثر رساندن خوانایی، محتوای خود را تکه تکه کنید
این تکهها نرخ پرش من را پایین نگه میدارند، که عامل اصلی رتبهبندی گوگل است.
۳. موضوع صفحه خود را به صورت عمیق پوشش دهید
وقتی بیش از ۱۱ میلیون نتیجه جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم، یک چیز برجسته شد:
محتوایی که در گوگل بهترین رتبه را دارد، یک موضوع را به طور عمیق پوشش می دهد.
۴. از Schema Markup استفاده کنید
نشانه گذاری طرحواره به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند.
گفته می شود، پیاده سازی Schema می تواند مشکل باشد.
استفاده از Schema را بسیار ساده تر از تلاش برای انجام دستی آن می کند.
۵. بر روی فرمت های محتوایی که در حال حاضر کار می کنند تمرکز کنید
تیم BuzzSumo اخیراً ۱۰۰ میلیون مقاله را بررسی کرده است.
بنابراین، آنها چه چیزی پیدا کردند؟
اول، خبر بد:
“اکثریت محتوا بک لینک صفر دریافت می کند”.
آخ.
حالا چند خبر خوب:
آنها دریافتند که فرمت های محتوای خاص بهتر از سایرین عمل می کنند.
به طور خاص، «برندگان بزرگ سایتهایی هستند که شهرت زیادی برای محتوای اصلی و معتبر ایجاد کردهاند».
منظور آنها از محتوای “اصیل و معتبر” چیست؟
- مطالب نوشته شده توسط کارشناسان
- تحقیقات اصلی (مانند نظرسنجی ها و مطالعات صنعتی)
- محتوایی که فقط اطلاعات بازگردانده شده نیست
- مطالعات موردی و نمونه های زندگی واقعی
- محتوای همیشه سبز که برای سالها ارزش ارائه می کند
من شخصاً بیش از ۱۷۰ ابزار را آزمایش و بررسی کردم. این حجم کار دیوانه کننده ای بود.
اما کاملا ارزش داشت.
چرا؟
تا به امروز، این پست بیش از ۱۰ هزار بک لینک ایجاد کرده است.
ممکن است متوجه شوید که این پست حاوی تصاویر زیادی است.
من این کار را به دو دلیل اصلی انجام می دهم:
اول، این فقط محتوای بهتری را ایجاد می کند.
دوم، تصاویر و سایر اشکال چند رسانه ای به رتبه بهتر محتوا کمک می کنند.
بنابراین توصیه می کنم از این اشکال چند رسانه ای در محتوای خود استفاده کنید:
- تصاویر
- نمودار
- اینفوگرافیک
- محتوای بصری
- فیلم های
- نظرسنجی ها و آزمون های تعاملی
چک لیست لینک سازی
وقتی صحبت از سئو به میان می آید، لینک سازی کلیدی است. در واقع، گوگل تایید کرده است که بک لینک ها یکی از ۳ سیگنال رتبه بندی برتر آنها هستند. متأسفانه ساخت لینک آسان نیست (به همین دلیل است که اکثر چک لیست های سئو دیگر این مرحله را نادیده می گیرند). اما اگر می خواهید در گوگل رتبه بندی کنید، لینک ها ضروری هستند. و در این بخش به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید.
۱. ایجاد بک لینک های قدرتمند با ارسال مهمان
ارسال مهمان می تواند یک استراتژی ساخت لینک فوق العاده موثر باشد.
که گفت:
یک راه درست و غلط برای پست مهمان وجود دارد.
راه درست: پست مهمان خود را در سایت های معتبر صنعت خود منتشر کنید.
راه اشتباه: پست های مهمان را در هر وب سایتی که صفحه «برای ما بنویسید» منتشر کنید.
در واقع، من فقط در سایت هایی پست مهمان را ارسال می کنم که ترافیک هدفمندی را برای من ارسال می کنند.
۲. بک لینک های رقیب خود را معکوس کنید
چرا وقتی می توانید منابع لینک رقیب خود را کپی کنید، چرخ را دوباره اختراع کنید؟
برای انجام این کار، به یک ابزار تجزیه و تحلیل پیوند نیاز دارید.
من شخصا از Semrush استفاده می کنم.
اما اگر بودجهای ندارید، میتوانید از ابزار فریمیوم مانند Link Explorer (از Moz) استفاده کنید.
مهم نیست چه ابزاری را انتخاب می کنید، فرآیند دقیقاً یکسان است:
- URL رقیب خود را بگیرید.
- آن را داخل ابزار قرار دهید
- در نهایت، تا جایی که می توانید لینک های آنها را دریافت کنید
تکرار برخی از این پیوندها تقریباً غیرممکن خواهد بود.
(به عنوان مثال، پیوندهایی از سایت هایی که با آنها رابطه دارم.)
اما کپی کردن بسیاری از آنها بسیار آسان است.
(لینک های پست های مهمان و مصاحبه ها را لایک کنید.)
۳. ایجاد بک لینک های متنی با جمع بندی لینک ها
این استراتژی عالی عمل می کند.
گفته می شود، آن را با گرفتن می آید.
۴. مهمان پادکست شوید
این شبیه به پست مهمان است.
اما به جای مشارکت در مقاله، به عنوان مهمان به پادکست می روید.
۵. اینفلوئنسرها را در پست های وبلاگ خود ذکر کنید
این فرآیند نمی تواند ساده تر باشد:
ابتدا از وبلاگ نویسان تاثیرگذار در محتوای خود نام ببرید.
سپس به آنها اطلاع دهید که به آنها اشاره کردید.
(به طور جدی، همین است.)
امتیاز شماره ۱: نکات و تاکتیک های پیشرفته SEO
اکنون که اصول اولیه را درک کرده اید، اجازه دهید شما را با تعدادی از نکات و تکنیک های پیشرفته SEO آشنا کنم.
۱. سایت خود را برای نرخ کلیک بهینه کنید
در آن شکی نیست:
هرچه افراد بیشتری روی نتیجه شما کلیک کنند، رتبه شما بالاتر خواهد بود.
CTR یک سیگنال تجربه کاربری است که گوگل بیشتر و بیشتر به آن توجه می کند.
۲. زمان خرابی وب سایت را محدود کنید
اگر سایت شما خراب شود، کاربران عصبانی می شوند.
همانطور که معلوم است، گوگل نیز عصبانی می شود.
در واقع، آنها بیان میکنند که قطعهای برنامهریزی نشده سایت «میتواند بر شهرت سایت تأثیر منفی بگذارد».
خوشبختانه با ابزاری مانند Pingdom می توانید به راحتی زمان خرابی سایت را ردیابی کنید.
Pingdom صدها بار در روز سایت شما را پینگ می کند.
اگر خراب باشد، اعلانی دریافت خواهید کرد تا بتوانید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنید.
۳. صفحات “Dead Weight” را حذف کنید
گوگل اخیرا گفته است که یک سایت بزرگ با تعداد زیادی صفحه می تواند برای سئو مضر باشد.
به همین دلیل است که مطمئن می شوم هر صفحه در سایت من عالی است.
در واقع، Backlinko در هر ماه بیش از ۵۰۰ هزار بازدیدکننده منحصر به فرد ایجاد می کند.
این به این دلیل است که من روی کیفیت ۱۰۰٪ تمرکز می کنم.
با وجود این واقعیت که این رویکرد کیفیت بر کمیت به وضوح کار می کند، من می بینم که بسیاری از سایت ها با صفحات “وزن مرده” دست و پنجه نرم می کنند.
صفحات Dead Weight مانند:
- صفحات دسته بندی و برچسب وردپرس
- پست های وبلاگ قدیمی
- محتوای تکراری
- پست های وبلاگ با کیفیت پایین
- صفحات محصول تجارت الکترونیک با فروش صفر
- آرشیو صفحات
- محتوای نازک/محتوای دیگ بخار
- صفحات خدمات قدیمی
و همانطور که مشاهده کردید، گوگل گفت که این صفحات Dead Weight می توانند به تلاش های SEO شما آسیب بزنند. بنابراین توصیه می کنم آنها را حذف کنید.
۴. زمان اقامت سایت خود را بهبود بخشید
زمان اقامت یکی دیگر از عوامل کلیدی رتبه بندی گوگل است.
گوگل می خواهد ببیند که افراد در سایت شما باقی می مانند.
اگر افراد به سرعت از صفحه شما پرش کنند و از یک نتیجه جستجوی دیگر بازدید کنند، به گوگل می گوید:
“مردم از این صفحه متنفرند!”
۵. به روز رسانی و راه اندازی مجدد محتوای قدیمی
آیا مقالات قدیمی در وبلاگ خود برای جمع آوری گرد و غبار دارید؟
من قالب بندی را بهبود بخشیدم، محتوای گوشتی بیشتری اضافه کردم، اسکرین شات های جدید و موارد دیگر را اضافه کردم.
(اصولاً صفحه را بهتر کردم.)
سپس، آن را دوباره راه اندازی کردم، گویی یک پست جدید است.
نتیجه
همانطور که دیدید، این چک لیست سئو واقعا کار می کند.
اما قبل از شروع چک لیست، مایلم از شما بشنوم.
نظر شما در مورد پست امروز چیست؟
یا شاید در مورد چیزی که خوانده اید سوالی دارید.
با گذاشتن نظر در زیر به من اطلاع دهید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰